neděle 2. dubna 2017

Co nám říkají Archandělé?

Dnes jsem si vytáhla z karet Archandělů jednu, která mě měla trochu navést k tomu, proč procházím tím čím procházím. A kam se mám nasměrovat. Otočila jsem kartu Archanděl Camael a musela se pousmát. Moje intuice nezklamala. Vždy karty vytahuji intuitivně, podívám se na hromádku, kterou rozložím do vějíře a sáhnu po té, která na mě "svítí" nejvýrazněji.
 Řeším vnitřní rozpor. Jelikož jsem duchovně založený člověk, s povahou klidného tolerantního člověka, mám ráda, když všechno plyne v pohodě a já si mohu hloubat v hlubinách své duše, objevovat zákoutí měho vnitřního já a nerozptylovat se vnější negativní energií. Taková já, jsem se dostala do vedoucí pozice a můj tolerantní, mírumilovný přístup nefunguje. Nedaří se a já jsem v rozporu jestli světlo ducha nebo temno materiálna. Prosím o pomoc Archanděly a přišel Camael.
Posel hovořící jasnou řečí.
 Já jsem Archanděl Camael! JSEM NEBESKÝ POSEL TEMNOTY. TÉ TEMNOTY, KTERÁ TI MÁ UKÁZAT CESTU KE SVĚTLU. NEODMÍTEJ SE POSTAVIT ČELEM KE SVÉ TEMNÉ STRÁNCE. NEODMÍTEJ SE POSUNOUT BLÍŽ KE SVĚTLU, SKRZE SVOJI TEMNOU STRÁNKU. NEBOJ SE, ŽE ZAPADNEŠ DO BLÁTA A PRACHU. NEBOJ SE, ŽE NEPOVSTANEŠ. PŘIJMI SVOU TEMNOU STRANU, ABY JSI JÍ MOHLA PROMĚNIT VE SVĚTLO. POHYBUJI SE NA HRANĚ, UMÍM BALANCOVAT A JSEM TU PROTO, ABYCH TI POMOHL PŘEJÍT Z TEMNA DO SVĚTLA. BUDEŠ-LI CHTÍT. A PŘIJMEŠ-LI MOU POMOC.
Nic jasnějšího nám Archanděl Camael říct nemohl. Zdánlivě negativní karta, ale božství není negativní. I z toho zlého, může vzejít něco pozitivního. Něco co nás nakopne a posune. Co nás probudí a přivede zpět k sobě, k vnímání sebe sama, rozlišování, co jsem já a co už je jen berlička pro život na zemi. Ruku v ruce můžeme překonat nástrahy a bez hany a bázně jít s hlavou vztyčenou dál. Vždyť co jiného život je, než souboj mezi temnotou a světlem.
Buďme silní, vstřícní a pevní ve svých postojích. Dokažme prosadit svou vlastní přirozenost, na úkor posměchu a nepřejícnosti škarohlídů. Nemá totiž nad námi moc nikdo jiný, než my sami. Uvědomme si to!